Főoldal - Híreink

A Spotify-jal bővült online hirdetési portfóliónk

Ügyfeleinket egyre nagyobb mértékben szolgáljuk ki online hírdetési portfóliónkkal: Facebook és Google hirdetései mellé  2016 novemberétől felvettük a hazánkban is legnépszerűbb streamelt zeneszolgáltatót, a Spotify-t. 

A svéd startup 2008 óta van jelen a világpiacon, és folyamatosan bővülő nemzetközi felhasználói bázisa révén nem csak a multinacionális vállalatok magyarországi online hirdetési stratégiájának lehet kiváló kiegészítője, hanem a nemzetközi piacokra lépő magyar vállalkozások elérését is költséghatékonyan növelheti a világ 60 országában. 

A Spotify hirdetések a nem előfizetéses felhasználók zenehallgatása közben, a rádiós hirdetésekhez hasonlóan jelennek meg. Az előfizetéses és a szolgáltatást ingyenesen igénybevevő felhasználókat pedig banner hirdetésekkel érhetik el ügyfeleink. 

 


2016-11-17