Főoldal - Munkáink

#köszibudapest

A Vodafone 4G Budapest Essentials városi fesztivál megbízásából 2015 tavaszán a FLOW PR dolgozta ki a #köszibudapest kampány koncepcióját, mely korrajzot szeretne festeni a jelen Budapestjéről olyan karakterek segítségével, akik közvetíteni tudják a város sokszínűségét. A kezdeményezés a városban élő és alkotó, ismert kreatívok és szakemberek, valamint jellegzetes budapesti figurák (fürdőmester a Rudasból, kofa a Nagyvásárcsarnokból) segítségével reflektál az utóbbi években a kultúra, a művészetek, a gasztronómia, az építészet, a városfejlesztés és az éjszakai élet területén végbement pozitív budapesti változásokra.

  

A kampány központi eleme egy fotósorozat, amelyben az új Budapest arcai mondják el: miért szeretnek itt élni és miért tartják a világ legizgalmasabb helyének a magyar fővárost. Az időszaki  fotókiállítás sajtónyilvános megnyitója a Budapest Brand Snack elnevezésű eseményen történt, ahol a résztvevők Szalay-Bobrovniczky Alexandra főpolgármester-helyettessel tárgyalták meg a modern budapesti városmarketing új, lehetséges irányait és a város kitörési pontjait.

A #köszibudapest kiállítást 2015. június 25-28. között tekinthetik meg az érdeklődők a Vodafone 4G Budapest Essentials margitszigeti fesztiválközpontjában.



2015-06-11